Juni

Jag har fyllt år. Hela 20 bast. Det är en konstig känsla faktiskt, sådär svår att förklara. Jag känner mig inte specielt gammal, även om jag säger det, eller ung, man kanske skulle kunna säga att jag är någonstans där i mellan? H har ju en teori om att vi nu är ”tillräckligt gamla för att bli tagna seriöst och tillräckligt unga för att komma undan med vissa saker”, och det kanske stämmer?

I alla fall är det grymt skönt att äntligen fyllt 20, det är en sak som är säker.

I går var jag ute och hängde med H och I, det var faktiskt riktigt mysigt. Det blev ganska tidig hemgång eftersom alla insåg när vi kom in i Paris att vi faktiskt var riktigt trötta. Det gick inte heller att tagga om, konstigt nog. Jag var så trött så jag faktiskt somnade på bussen hem till Neuilly, bara en sådan sak bevisar att omtagning inte alls var möjligt.

Nu i veckan blir det ganska så upptaget eftersom den älsta grabben redan slutar skolan på tisdag (redan säger jag eftersom den yngre grabben inte slutar förrän den andra). Så då ska vi hitta på något kul att göra på dagarna, det kommer bli kalasbra är jag övertygad om.

Nu, mina vänner och bekanta, är det inte mer än 26 dagar tills jag kommer hem. 19.05 dimper jag ner på Arlanda med mitt plan från Oslo. That’s right, jag flyger via Oslo. Det fick bli så eftersom det blev billigast och det blir lite av en utmaning, hehe! I alla fall så längtar jag som tusan efter er alla där hemma och tycker det ska bli såååå skönt att få komma hem!

Nej, nu ska spela lite Sims 3.

Puss

2 svar till “Juni

  1. Och jag längtar tills 19:05 den 26, jag ska försöka vara där då:D

  2. JAG MENAR DEN 10! SORRY:P

Lämna en kommentar