Fan

Avsked? Jag hatar avsked. ALLA vet att jag hatar avsked. Varför bjuds jag då på två avsked på en och samma dag? Är det någom som driver med mig?

Fick säga hej då till Sofie i dag, sorgligt var det vill jag lova! Det har varit så otroligt mysigt att få ha dig här, silly girl S. Jag säger bara: tack, tack, tack! Hade du inte varit med mig så vet jag inte hur saker och ting sett ut.

Nu väntar Ps avvinkning, något jag verkligen, absolut INTE ser fram emot…

Jag är utöver det allmänt ledsen… inte alls min vecka.

Just det, Sverige, ni är alla saknade, otroligt saknade. Jag riktigt längtar att få träffa alla igen, även om det var ca. en månad sedan jag gjorde det.

Dags att ta sig i kragen och dra mig mot tåget.

Ett av de värsta avskeden väntar…

Halvhjärtad puss
Älskar er.

2 svar till “Fan

  1. Bit ihop och hitta problemet, ring mig på torsdag!

  2. Puss på dig ❤

Lämna en kommentar